måndag 26 oktober 2015

Måndagens händelser

Dagen började som vanligt med frukost innan det var dags att gå bort till bussen för att åka till min praktik plats. Jag är nämligen på MC Donalds Stora Wäsby.
 
 
 
 
Jag fick ta städ runda, diska , sköta pommes fritsen och mycket mer.
Personalen som jag har jobbat med idag är supertrevliga och berömde mig idag, det känns alltid super skoj att få beröm. 
 
 
När jag väl hade slutat så var det dags att åka hem och äta middag.
 
 
 
 
För att sedan avsluta kvällen med träning tillsammans med Team Pannben.
 
Kvällens träning bestod av:
 
Teknik
Fotarbeten
Koordination
Kondition
Tempo - springa snabbt ner till den gula linjen för att sedan jogga ner o fortsätta.
Till slut så fick vi göra tvärt om, börja springa upp till övningen för att sedan jogga ner.
 
Kvällens träning avslutades med 2,2 km löpning på löparbanan.
 
Härligt gäng som var med idag, tack för all peppning , uppmuntrande kommentarer samt peppen sista biten in i mål.
 
 


Dagen som helhet har varit toppen bra.
 
 
Nu väntar sängen för en härlig och välbehövlig natt sömn.
 
God natt alla mina läsare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar