söndag 31 januari 2016

Träning och ridlektion

Dagen började med uppstigning kl 06.00 för att äta frukost och sen fixa det sista. 


Jag hade nämligen för en tid sen bokat in ett pt pass med Eric. 
Fokuset idag la vi på överkropp, mage och balans övningar. 
Som vanligt när jag har mina pass med Eric så lyckas jag att bli helt slut.... 



Efter träningen så åt jag upp min protein pudding som jag hade kämpat väl för. 


Efter att vi var klara så var det dags att bege sig till Märsta för att möta upp en av mina vänner. För att åka ut till stallet för dagens ridning, men innan jag kunde rida så var det lite stallsysslor att fixa innan. Bland annat så skulle vi hjälpa till med att " luncha hästarna " , det skulle mockas, ryckta hästen sist men inte minst så fick jag tränsla på och få dit sadeln och spänna sadeljorden. 



Jag fick skritta hästen i början innan det blev dags att arbetstrava med hästen. För att då ha haft en timmes pt pass på morgonen så fixade jag detta jättebra


Här står jag och Tindra och diskuterar dagens ridlektion efter att hon fått en morot. 


Dagen i helhet har varit toppen bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar