onsdag 17 februari 2016

Jobb och pt pass

Klockan ringde kl 06.00 som vanligt på en vardag. Då jag måste hinna med att äta frukost innan jag tar bussen till jobbet. 




Eftersom att det är onsdag så hade jag hand om matsalen, utsidan och blev inroppad på pommesen då det vissa gånger var kö till dörren och mycket i driven även där blev det kö vissa gånger. 

När det blev lugnt så tog jag en titt ute i matsalen så att det såg bra ut. 

Jag fick även idag fixa balonger till denna vägg ute i matsalen.

Efter jobbet så uträttade jag lite ärenden innan  det var dags att bege sig till gymmet för månadens pt pass med ptn Eric som var laddad till max. 

Även jag var laddad då han ger mig så mycket tips under träningen. 
Idag så stod det såklart ben på mitt program... vilket är det jobbigaste jag vet. Men när man har en personlig tränare som peppar en så sätter inte det stopp för mig utan jag kör på som vanligt även fast jag blir trött.



Dagens program 

Uppvärmning några knäböj 
Uppvärmning av benen innan vi kunde börja 

Knäböj 
Utfall med stången 
Upp och nedgång med två kettelbels i händerna 
Stretching i slutet av passet 


Dagen i sin helhet har varit toppen bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar