måndag 11 april 2016

Jobb och pt pass

Godmorgon, klockan ringde klockan 06.00 
Måndag morgon, ny vecka och nya möjligheter.



Efter frukosten så öppnade jag denna goda dryck celcius Hallon / acai  som smakar som hallonsoda enligt mig.


Väl framme på jobbet så fixade jag mig lite inför arbetsdagen.
Jag har fullt upp från det att jag börjar på morgonen till det att jag slutar för dagen men det trivs jag med. Tar egna initiativ ibland också och hjälper till med så mycket som jag kan. 



På eftermiddagen så var det dags för ett pt pass med ptn Eric. 


Men innan han kom så passade jag på att glassa lite i solen. 


Inget är som väntans tider. 
Passet idag var riktigt roligt men även otroligt jobbigt. 

Fick testa på att springa med sånt rep som dom i gladiatorerna är fastspända i. Sjukt jobbigt men ändå så sjukt roligt.



Det är så grymt kul att ha dig som pt Eric, den pepp jag får hjälper mig otroligt mycket. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar