fredag 27 november 2015

Jobb och träning

Dagen började med frukost innan det var dags att gå iväg till bussen. 


När jag hade kommit fram till jobbet så började jag med den sedvanliga städrundan efter att den var klar så var det hög tid att rengöra " Läsk tornen " dvs delarna till läsk apparaterna. Efter det så tog jag hand om morgon disken. 

Efter det var klart tog jag min lunch rast så hat kunde äta innan vi hade våran " lunch rusch " på jobbet. Fullt ös medvetslös 

När man väl hade kommit hem från jobbet så fixade jag iordning mig lite inför kvällens träning med team pannben sen fick det bli lite mat samt två lös kokta ägg. 


Brottarmattan var nästen till tom innan pannben gänget intog den.

Dagens pass fick heta Suprise just för att ingen mer än coachen visst vad det skulle bli. 

Träningen bestod av att med hjälp av några övningar så skulle man göra " sitt eget " program. Haha jag körde på mitt smeknamn Fia men det var tufft det med. 


Innan det så var det några övningar i den berömda stegen som Eric hade med sig 

F = 10 burpees 
          I = 30 jumping Jacks 
          A = 50 jumping jacks 


Sen skulle man köra på sitt eget efternamn 

        L = 2 min jägarvila 
            I  = 30 jumping Jacks 
 N = 25 burpees 
   D = 15 push ups 
       É = 1 mo  jägarvila
  N = 25 burpees 

Så såg mitt program ut. 



Innan gruppbilden så avslutade vi med 
Knäböj i vågor samt jägarvilan i ring där vi skulle hålla i varandras händer. Sjukt jobbigt. 

 
Grymt bra jobbat idag teamet. 

Nu blir det en lugn kväll där sängen väntar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar