lördag 28 november 2015

Fitness festivalen

Lördag, uppe efter tuppen. 
Varför då? Jo för att vi skulle till Älvsjömässan för att kolla på allt för hälsan och fitness festivalen. 


Här står jag i garaget på Älvsjömässan och laddar. 


 

En stund senare så kunde vi äntligen komma in. Vi började med fitness festivalen, där vi träffade kompisar mm. 

Sen kollade vi in på allt för hälsan mässan. 

Runt 12 tiden så hade en mycket god vän en föreläsning om träning mm. 
Han sa att allt börjar med ett leende. 


Det blev även lite kändis träff. Snacka om att jag som vanligt vis är tuff och vågar fråga saker men denna gång så vågade jag inte..  så mamma fick fråga gladiatorn Hero, om jag fick ta foto med honom.


Super härlig kille. Han bara vart är hon, bakom ryggen på dig. Han bara kom lite närmare. Snacka om att jag var nervös. 

Sen var det hög tid att åka vidare till Nynäshamn för att äta jultallrik. 


Varmrätt. 


Du kan inte leva ett positivt liv med ett negativt sinne 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar