onsdag 6 januari 2016

Jobb och träning

Dagen började med 6 timmars jobb på Donken. Jag hade fullt upp från det att jag kom till det att jag gick.  När det blev mycket att göra så fick jag ställa mig vid pommesen och hjälpa till där, till dess att det hade lugnat sig lite, sen blev det ut i restaurangen och fixa snyggt där. Innan nästa rusch.



Kvällen avslutade jag med lite träning med team pannben

Här är det uppvärmning som är viktigt.


Hopp och nudda knäna med händerna. Det syns att jag är trött.


Dips mot knä, med pepp från min coachen som även är min pt.


Tuff övning i slutet. 
Bära varandra på ryggen fram och tillbaka.



Grymt bra jobbar idag teamet. Det är så härligt att träna med er, med all pepp som man får, vi är som en jättestor tränings familj.  Energin är alltid på topp med er.






Nu väntar faktiskt sängen så msn får sova några timmar innan jag ska upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar