måndag 16 maj 2016

Jobb och träning

Frukost är viktigt för mig för att klara av dagen. 
Innan det var dags att åka till jobbet. 
Jag fick stå i driven och svara bilarna o ta emot deras beställning, samt hjälpa till i kassan mellan bilarna. 




Efter jobbet så skulle jag fixa lite ärenden i centrum innan det var dags att gå till scandic för att möta upp mina vänner i team pannben för kvällens träning. 


Eftersom att pannbens loppet närmar sig så springer vi banan för att bekanta oss med den. 


Efter målgång så blev det några burpees. 


Obligatoriska fotot måste tas efter varje träning. 

Efter träningen så drack jag denna goda dryck för att sätta igång min återhämtning. 


På kvällen blev det lite tv tittande innan sängen o min nattsömn väntade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar