lördag 28 maj 2016

Väsbys stadslopp - Pannbenloppet

Idag gick Väsbys första stadslopp. 

Jag funderade länge o väl om jag skulle vara med. Efter pepp o prat med min pt Eric så anmälde jag mig.


Så dags att peppa igång med musik och en promenad ner till start. 


Här är jag o några andra deltagare. 
Vi peppade varandra till max


Uppvärmningen hölls av pt Tilda. 
Innan start.

Starten har nu gått dags att springa iväg. 


Fick mycket pepp från några ifrån Team pannben. 


Men mest pepp fick jag från min vän från team pannben som var funktionär som även tog denna bild.


Heja mig nu är jag snart i mål.

Fullt fokus på min målgång. 



Nu e jag riktigt trött o stolt över mig själv.

Efter målgång så åt jag lite proteinpudding 


Grymt stolt över mig själv



Lite efter snack o tankar efter dagen 

Dagen i helhet har varit bra.
Banan var okej, lite jobbigt med alla backar bara. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar